2013. január 23., szerda

Őszibarackos csirkemell




Hozzávalók, mennyiség nélkül: csirkemell szeletek, só, bors, szárnyasokhoz való fűszerkeverék (pl. rozmaring, kakukkfű, bazsalikom, kömény, majoránna...), olaj, őszibarack befőtt, vagy nyáron kompót, trappista sajt.

Elkészítése:
A csirkemellet felszeleteltem, kiklopfoltam, sóztam, megszórtam a fűszerekkel, és rövid ideig állni hagytam. Kevés olajon elősütöttem a szeletek mindkét oldalát, majd tűzálló tálba sorakoztattam őket. Az alábbi képen látható módon ráhelyeztem az őszibarackszeleteket, megszórtam bőségesen reszelt sajttal, és sütőbe tettem. Közepes lángon addig sütöttem, míg a sajt megolvadt rajta, és szép piros-barnára sült. Mellé valamilyen krumplis vagy rizses köret illik....

Az elősütött hússzeletek, rajtuk az őszibarack.....

...és a reszelt sajt



13 megjegyzés:

  1. Én is szeretem a gyümölcsöt a hús mellé, biztos finom volt!

    VálaszTörlés

  2. Éva hozzászólása.......

    Nagyon egészséges a csirkemell
    mindenféle gyümölcskörettel!
    Kedvenceim közé tartozik.
    Kívánatos lett Katóka ajánlata
    is. Jó étvágyat hozzá!

    VálaszTörlés
  3. Köszi szépen, örülök, hogy nektek is tetszik :) finom és könnyű ebéd volt....

    VálaszTörlés
  4. Így elkészítve mindennap megenném a csirkét, Szeretem, szeretem, szeretem.

    VálaszTörlés
  5. De nagyon finom lehet guszta!Így még nem csináltam de nagyon tetszik.

    VálaszTörlés
  6. Köszi Éva, próbáld ki egyszer :)

    VálaszTörlés
  7. A csirkemell gyümölccsel párosítva mindig nyerő, pláne a sajttal a tetején, nagyon fincsi lehet így együtt! :)

    VálaszTörlés
  8. Milyen egyszerű finomság! Mindenképpen tesztelni fogom!

    VálaszTörlés
  9. Ananásszal ettem már. De ezt a barackosat is ki fogom próbálni. Nagyon finom lehetett. Én szeretem a hús-gyümölcs párost.

    VálaszTörlés
  10. Hankka köszi, valóban finom volt...
    Gerdi, teszteljétek :)
    Illéskrisz, én meg ananásszal nem ettem még, biztosan azzal is nagyon finom...

    VálaszTörlés
  11. A gyerekeim és én nagyon szeretjük a gyümölcs-hús párosítást, ez is nagyon fincsi lehet:) Ilyenkor a páromnak valami neki valót készítek, ne morogjon:)

    VálaszTörlés
  12. nem birok magammal nem volt beiktatva a karácsonyi menübe de olyan guszta hogy azonnal elkészitem köszi a receptet zsolt

    VálaszTörlés